18 Şubat 2010 Perşembe

bulut gölgesi: YAŞLILARA SAYGI HAFTASI ETKİNLİĞİ

Yazının Devamı İçin Lütfen Başlığa Tıklayın

bulut gölgesi: YAŞLILARA SAYGI HAFTASI ETKİNLİĞİ

Arkadaşlar merhaba sevgili tülin arkadaşımız (bulutun gölgesi bloğunun sahibi) yaşlılara saygı haftası etkinliği başlatmış bende bloğumda yayınlayıp sizinde ilginizi çekmek istedim. Etkinliğe katılmak isteyenlerin bloğa girip yorum yazması yeterli. http://bulutgolgesi.blogspot.com/ adresine yorum yazarak tülin hanımla görüşebilirsiniz.


YAŞLILARA SAYGI HAFTASI ETKİNLİĞİ

18-24 Mart Yaşlılara Saygı Haftası bloğumuzun ilk etkinliğinin tarihi sevgili dostlar.

Adresimiz ANKARA Öğretmen Necla Kızılbağ Huzurevi Yaşlı Bkım Ve Rehabilitasyon Merkezi.
Bir süre önce telefonla aradığımda görevli Gülsen Hanım tarafından bilgilendirildim.
Belediyeye ait bu merkezde gelir sahibi yaşlılarımızın yanısıra, hiçbir geliri olmayan
devletimizin şevkatine sığınmış yaşlılarımızında barındığını öğrendim.
Sayıları çok fazla değil.
14 Bayan
16 Erkek yaşlımız var.
Ben aile büyüklerime yaşamın zorluklarnı aşmada yardımcı olabilme mutluluğunu yaşayan biriyim çok şükür.
Ne kadar şanslıyım.
Onların duası benim için daima sıcacık güvenli bir giysi gibidir.
Hergün kapıyı usulca çekerken duyduğum belli belirsiz dualar kadar hiç birşey güven vermez,
içimi ferahlatmaz benim.
Yakınlarımız onları sevdiğimizi elbet bilirler.
Onlar bilirler de...
Ya kalabalıklar içinde yanlızlığı yaşayanlar..?
Onlar da bilirler mi birilerinin onları düşündüğünü,onlar için üzüldüğünü ?
Belki bilirler.
Belki bilmezler.
Belki unutmuşlardır.
Hatırlatalımmı hep birlikte?
Bir çift patik,bir yemeni,sıcacık bir yelek hatırlatsınmı onlara
bu dünyada sevginin hep var olduğunu ?
Yumuşacık bir şal, kollarımız yerine sarılsın mı yorgun omuzlara?
Her zaman olduğu gibi,kim ne ile katılmak isterse onunla olsun aramızda.
El emeği bir ürün de olabilir,satın alacağınız herhangi bir şey de.
Evde kullanmadığınız bir seccadeye beş vakit bir yaşlı alnı değse,
tesbihlerinizden biri onun elinin sıcağında dönse..
Siz neyi yakıştırırsanız...Diyerek bitireyim yazımı.
Yoksa ben yazar dururum böyle buğulu.

Unutmadan GÖNDERİ ADRESİ ni vereyim.

Öğretmen Necla Kızılbağ Huzurevi
ESENBOĞA YOLU 16.KM
SARAY/ANKARA
Tel 0 312 399 55 61-62


Tarih 18-24 MART 2010

Gönderilerinizi,hatta hazırlıklarınızı buradan paylaşmama izin verir,bunun için fotoğraflayıp
bana ulaştırırsanız çok mutlu olurum.
Bu blog bunun için var oldu .
Ben paketimi elimle götürüp teslim etmek istiyorum kısmetse.
O gün benimle bu güzelliği yaşamak isteyenlerle birlikte olmaktan sevinç duyarım.

bulutgolgesi.blogspot.com

2 yorum:

  1. bir kez de buradan teşekkür etmek istedim canım.
    çok teşekkür ederim.
    küçücük bir düzeltme birde,
    tarih aralığı 18/24 mart arası.
    gönderi adresinin altında küçük bir farklılık var galiba ;)

    YanıtlaSil
  2. rica ederim umarım bi faydam dokunur. Bu arada ben sizin yazınızı kopyaladım buraya sizin yazıdaki tarihide düzeltmek lazım:))

    YanıtlaSil

değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim

 
Bebek Odası Süsleri Blogger Template by Ipietoon Blogger Template