13 Aralık 2011 Salı

Kavanozdan Kumbara

Yazının Devamı İçin Lütfen Başlığa Tıklayın

Teyzesinin Prensesinin okulundan istenen elde olan imkanlarla acele yapılan ama sonucu çok hoş olan bir kumbara. Sonuçtan herkes memnun.

Teyzesinin kuzusu mutlu olduğu için bu durumda tabi ki en çok da ben mutlu  :)))

Gelelim nasıl yaptığımıza boş bir Cam Kavanoz istenilen renkte bir Akrilik boya ile boyanır. Ben fırça ile boyamadım iz bıraktığı için süngerle minik vuruşlar yaparak boyadım.  Boya kuruduktan sonra puantiyeleri toplu iğnenin arkası ile çok taşırmadan yapmaya çalışdım iki küçük afacanın da yardımıyla ancak bu kadar düzgün oldular :) Bütün işlemler bitince Üç Boyutlu Sticker ile süsledik.

Kavanozun kapağı metal olduğu için para atılacak yerini de bıçakla üzerinden vurarak yaptım.


                                                                                                                     









2 yorum:

  1. çok güzel olmuş eline sağlık en kısa zamanda bende yapmalıyım kızlarıma para toplamyı öğrenmeye çalışıyorlar bu ara :))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim :) Bende oğluma ne kadar doğru bilmiyorum ama yinede istediği şeyleri para biriktirip almaya çalışmasını öğretiyorum :) Evlatlarınızla birlikte güzel bir ömür dilerim

    YanıtlaSil

değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim

 
Bebek Odası Süsleri Blogger Template by Ipietoon Blogger Template