4 Haziran 2012 Pazartesi

Doğum Hazırlıklarım - Kapı Süsüm

Yazının Devamı İçin Lütfen Başlığa Tıklayın


Uzun zamandır siteyle ilgilenemeyişimin sebebi hamilelik ve artık doğumun yaklaşmış olması. Kendi bebeğim için yaptığım hazırlıklarımı fotoğraflayıp sizinle paylaşmak istedim. Ne zaman olur bilmiyorum ama çocuklardan fırsat bulduğum en uygun zamanda tekrar görüşmek üzere :)

Kapı süsümle başlıyoruz. Altında tül yok çünkü kapıya kelebek kurdela yapıp takıcam kapı süsünü hastane süslemesinide doğumdan sonra sizinle paylaşırım.








Her tür kapı süsü ve altın yastığını evde kendim yapıyorum. İstediğiniz renk ve modelde hemen yapıp teslim edebilirim.
e-mail adresimden bana ulaşabilirsiniz:

sibelmerve@hotmail.com

sibelmerve@gmail.com

0 yorum:

Yorum Gönder

değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim

 
Bebek Odası Süsleri Blogger Template by Ipietoon Blogger Template