23 Ekim 2009 Cuma

Punch Needle (Nakış Makinesi)

P

unch Needle


Ben punch needle kullanmaya iki sene önce başladım. Eşim ilgimi çeker diye tahtakaleden almıştı. Günlerce bu ne işe yarar acaba diye düşündüm. Elimde sadece bu aletle ilgili bir kağıt vardı ondan da hiç birşey anlamamıştım. Alışveriş yaptığım tuhafiyelerden araştırdım fakat bilen yoktu.Bu nakış makinesini amca kendi yapıp satıyomuş. Daha sonra yanına gitme fırsatı bulmuştum. Eğer sizde bu nakış makinesinden almak isterseniz tahkalede şark hanın karşısında bu amcayı bulabilirsiniz. Kendi yaptığı nakışları da görebilirsiniz.

Biraz uğraştım ama sonunda kullanmayı çözdüm oğlumdan dolayı çok fazla çalışma yapamadım ama ilerleyen günlerde tekrar başlamayı düşünüyorum.

Kullanması kolay ve zevkli size de tavsiye ederim.

sibelmerve





0 yorum:

Yorum Gönder

değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim

 
Bebek Odası Süsleri Blogger Template by Ipietoon Blogger Template