12 Mart 2010 Cuma

Kapı Süsüm - Bebek Arabası

Yazının Devamı İçin Lütfen Başlığa Tıklayın

Son yaptığım kapı süsüm ilk defa denediğim bir model. Müşterimden gelen istek üzerine yaptım bu modeli çok şükür istediğim gibi oldu hem ben hemde müşterim çıkan sonuçtan çok memnun kaldık. Çok şeker bir insan kısa zamanda çok iyi anlaştık iyi günlerde kullanmasını dilerim:))

sevgilerimle
sibelmerve
Her tür kapı süsü ve altın yastığını evde kendim yapıyorum. İstediğiniz renk ve modelde hemen yapıp teslim edebilirim.
e-mail adresimden bana ulaşabilirsiniz:

sibelmerve@hotmail.com

sibelmerve@gmail.com

6 yorum:

  1. bi kaç zamandır bakamadım bloğunuza ilk girişte aman allahım bu ne güzel bi kapı süsü dedim çok şahane süpperrr

    YanıtlaSil
  2. Bloguma hoşgeldiniz Sibel'ciğim.Her zaman buyrun.Bütün Sibel'ler el ele verip blog dünyasını ele geçireceksiniz yakında:)))Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. sizde hoşgeldiniz :)) pek bi güldürdünüz beni gerçekten öyle sibel ismi pek bi var bloglarda :))

    YanıtlaSil
  4. tocen güzel yorumuna çok teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  5. çok şık ve harika. İnsan bu güzellikleri görünce benimde bebeğim olsun,hemen evleneyim istiyor:)

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederim oğlumdan sonra bende merak başladı bu işlere üç senedir de devam ediyo çok şükür :)) inşallah yetenek-sizin insanın evladının olması çok güzel bir duygu umarım sende en kısa zamanda tadarsın bu sevgiyi :))

    YanıtlaSil

değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim

 
Bebek Odası Süsleri Blogger Template by Ipietoon Blogger Template